Obchodní podmínky

platné pro internetový obchod firmy NAMCHE Stores, s.r.o.

1. Objednání zboží

Objednávky se přijímají přímou objednávkou z internetového obchodu firmy NAMCHE Stores, s.r.o. (http://eshop.namche.cz/) nebo e-mailem (eshop@namche.cz). Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů v objednávkovém formuláři internetového obchodu. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy a je závazná pro obě strany. Přijetí a platnost objednávky od kupujícího je dána obdržením potvrzujícího e-mailu od prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že není schopen dodat zboží v požadovaném množství. Kupující svoji objednávkou potvrzuje, že akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro dodání zboží vyhlášené prodávajícím, které jsou pro obě strany závazné.

 

2. Ceny

Platná cena je cena uvedená v ceníku v okamžiku uzavření kupní smlouvy (zaslání objednávky). Všechny ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH. Připočítává se cena poštovného a balného.

Cena poštovného a balného činí:
- 180,- Kč Česká republika – při objednávce nad 3.000,- Kč včetně DPH nebude dopravné a balné účtováno (neplatí pro zboží v akci nebo za výprodejové ceny)
- 20,- EUR Slovenská republika – při objednávce nad 180,- EUR včetně DPH nebude dopravné a balné účtováno (neplatí pro zboží v akci nebo za výprodejové ceny)

Při platbě zálohové faktury tj. předem na účet prodávajícího se cena poštovného a balného snižuje na 50 %.
Při platbě hotově při osobním odběru se poštovné a balné neúčtuje.

 

3. Dodání zboží a způsob platby

Objednané zboží je odesláno, resp. je k vyzvednutí do 3 kalendářních dnů po obdržení objednávky. Dodání po částech je možné pouze po odsouhlasení kupujícím i prodávajícím. Pokud prodávající překročí dohodnutou dobu dodání konkrétního druhu zboží, má kupující právo zrušit objednávku a to telefonicky nebo emailem.

Objednávky se vyřizují s možností následujících variant plateb:.
a) dobírka - platba při doručení Českou poštou nebo přepravní službou PPL na fakturační, nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce
b) platba předem - po přijetí objednávky bude kupujícímu vystavena „výzva k platbě“, na základě které provede platbu na účet prodávajícího. Variabilní symbol platby odpovídá číslu objednávky. Po připsání částky na účet bude zboží odesláno zákazníkovi na adresu uvedenou v objednávce. Při zadání „platba předem a odběr zboží na provozovně“ dostane zákazník informaci, že platba je už u nás na účtu a zboží je možné si vyzvednout.
c) hotovost - platba při osobním odběru zboží v provozovně. Zboží lze vyzvednout po potvrzení objednávky v provozní době prodávajícího a po předchozí telefonické domluvě.

 

4. Výměna zboží

Výměnu zboží může prodávající provést do 14 dní od jeho převzetí kupujícím. Pokud expedice proběhla správně dle objednávky kupujícího, musí tento uhradit náklady za zpětnou dopravu. Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném obalu včetně všech originálních visaček. Zboží je nutno odeslat doporučeně a pojištěné. Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku. Doporučujeme postup výměny konzultovat přes mail nebo telefon s osobou odpovědnou za provoz eshopu. Nevztahuje se na osobní odběr.

 

5. Právo na storno kupní smlouvy

Kupní smlouvu může kupující zrušit do 14 dnů bez uvedení důvodů a to písemnou formou (dopis, e-mail) nebo zpětnou zásilkou s vysvětlujícím dopisem. Zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném obalu, se všemi visačkami. Lhůta 14 dnů začíná běžet dnem příjmu zboží kupujícím. Náklady na poštovné hradí kupující. Zboží je nutné zaslat doporučeně a pojištěné. Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku. Při splnění všech těchto podmínek prodávající do 15 dní vrátí peníze za vrácené zboží na bankovní účet kupujícího.

 

6. Reklamace

Případné reklamace řeší prodávající dle platných právních předpisů. Kupující je povinen zboží po převzetí zkontrolovat a případné vady neprodleně nahlásit. Za vady způsobené dopravcem neručíme. Při podání reklamace je nutné předložit reklamované zboží v originálním obalu, kopii prodejního dokladu a popis závady.
Podmínky reklamace jsou upraveny platným Reklamačním řádem firmy NAMCHE Stores, s.r.o.

 

7. Kontaktní údaje prodávajícího

NAMCHE Stores s.r.o.
Heydukova 1589/6, 180 00 Praha 8
tel./fax: 266312945, mobil: 603843404
e-mail: eshop@namche.cz
http://www.namche.cz

 

8. Bankovní spojení prodávajícího

Pro platby v CZK:
Komerční banka, a.s., Zenklova 351/12, Praha 8, 180 00
č.ú.: 115-3266860247/0100 (měna účtu: CZK)
IBAN: CZ81 0100 0001 1532 6686 0247
SWIFT: KOMBCZPP

Pro platby v EUR:
CitFin, spořitelní družstvo, Radlická 751/113e, Praha 5 - Jinonice, 158 00
č.ú.: 1021188/2060 (měna účtu: CZK, EUR, USD, ChF)
IBAN: CZ66 2060 0000 0000 0102 1188
SWIFT: CITFCZPP

 

9. Ochrana osobních údajů o kupujícím

Prodávající zajišťuje důvěrnost a zabrání zneužití dat o kupujícím. Obdržená data budou použita pouze pro přijetí, vyřízení a vyúčtování objednávky a nebudou zpracována k jiným účelům.

 

10. Platnost všeobecných obchodních podmínek

Všeobecné obchodní podmínky platné pro internetový obchod firmy NAMCHE Stores, s.r.o. jsou platné od 1.1.2017.
Řídí se zásadami Občanského zák. č. 40/1964 Sb., resp. Obchodního zák. š. 513/1991 Sb. a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.

 

 
Společnost
Užitečné
Navigace
Přihlásit k odběru novinek
E-mail   
   
Namche Stores s.r.o.
Heydukova 1589/6, 180 00 Praha 8
+420 266 312 945
Facebook
Namche s.r.o. © 2013 - všechna práva vyhrazena
Kontakt
Namche Stores s.r.o.
Heydukova 1589/6, 180 00 Praha 8

PO-PÁ: 9:00 - 19:00 /14. - 17.4. 2017 - zavřeno/
SO-NE: 9:00 - 14:00 - Neděle zavřeno
+420 266 312 945